سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

استکبار جهانی کمپانی نگارش توطئه های رنگارنگ علیه ایران است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی کمپانی نگارش توطئه های رنگارنگ علیه ایران است و بازدید از مراکز هسته ای ایران در این قالب قرار دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از رودهن، منصور حقیقت پور در مورد پویش " ما اجازه نمی دهیم " گفت : دشمن در جریان مذاکرات 1+5 بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای ایران را یکی از دلایل مهم در نگارش توافقنامه نهایی معرفی کرده است .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده نباید زیر بار چنین خواسته ننگینی برود، تصریح کرد : باید از رهنمود های مقام معظم رهبری در روند مذاکرات هسته ای پیروی کنیم .

حقیقت پور در ادامه این مطلب افزود : استکبار جهانی می خواهد در گذشته نسخه ای را که با بازدید از مراکز نظامی برای عراق پیچیده اند را برای ایران اسلامی در راستای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران تجویز کنند .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : ایران به مرز اقتدار نظامی با دستیابی به اصول و فنون نظامی برجسته دنیا رسیده است و استکبار جهانی دیگر جرات حمله نظامی به مرز های نظام جمهوری اسلامی ایران را بر سر نمی پروراند .

انتهای پیام/گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.