سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

راهیابی برگزیدگان کردستانی طرح تفسیر کوتاه به مرحله کشوری

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: 5 نفرازبرگزیدگان مرحله استانی طرح تفسیر کوتاه به مرحله کشوری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، کامل گلباغی گفت: طرح تفسیر کوتاه با هدف ارائه مفاهیم و نکات تفسیری جزء سوم قرآن در راستای توجه به معانی و پیام آیات در هنگام تلاوت نور و زمینه سازی تدبر و عمل به آیات الهی برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره افزود: این دوره با هدف ارائه مفاهیم و نکات تفسیری جزء سه قرآن و بهره‌گیری از توانمندی‌های کانون‌های تخصصی قرآن و نماز و مراکز خانه نور در اجرای برنامه‌های قرآنی و تفسیری و ایجاد فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآنی در کنار تلاوت قرآن کریم برای اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری اجرا شد.

 گلباغی با بیان اینکه 30 درس از تفسیر آیات جزء سوم قرآن کریم در کتابی آورده شد، بیان کرد: محتوای آموزشی این کتاب در قالب بسته‌ای در 14 کانون مجری برگزاری طرح به 204 نفر آموزش داده شد.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت برکانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان افزود: پس از برگزاري كلاس و آزمون هاي اين طرح در مرحله كانوني و استانی، اسامي 5 نفر برگزيده شامل پریسا محمدی، پریسا قاسمی، دنیا میرکی، بهاره مینایی و نگین نظری به ستاد عالي هماهنگی و نظارت بركانون های فرهنگی و هنري مساجد كشور معرفی شدند.

گلباغی درپایان گفت: برگزیدگان این طرح در آزمون کشوری با سایر برگزیدگان با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.