سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو ساختمان دولتی آمریکا تهدید به بمب‌گذاری شد

اتاق کنفرانس خبری کاخ سفید و یکی از ساختمان‌های مجلس سنای آمریکا به فاصله چند ساعت تهدید به بمب گذاری شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  رویترز؛ چند ساعت قبل از تهدید به بمب‌گذاری در یکی از ساختمان‌های مجلس سنای آمریکا، منابع ناشناس از بمب‌گذاری در اتاق کنفرانس کاخ سفید خبر دادند. هر دو ساختمان برای مدت کوتاهی تخلیه شدند؛ اما مشخص نیست آیا این دو رویداد به یکدیگر ارتباط داشته‌اند یا خیر.

در جریان برگزاری نشست خبری سخنگوی کاخ سفید، ماموران امنیتی در یک رویداد کم سابقه خبرنگاران را برای مدت حدود 30 دقیقه از اتاق خارج کردند. دلیل این اقدام تهدید تلفنی بمب گذاری در منطقه اعلام شد. 

به دنبال جستجوی ماموران پلیس و سگ های بمب یاب هیچ ماده منفجره یا تهدید دیگری در اتاق محل کنفرانس خبری پیدا نشد و سپس خبرنگاران و "جاش ارنست،" سخنگوی کاخ سفید، به اتاق کنفرانس بازگشتند. 

اتاق محل کار "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، فاصله بسیار کمی با اتاق کنفرانس خبری کاخ سفید دارد. سخنگوی کاخ سفید  اعلام کرد " اوباما " هنگام این تهدید بمب‌گذاری در کاخ سفید بود؛ اما نمی داند در اتاق کار خود حضور داشت یا خیر. 


همچنین ساعاتی پیش از رویداد کاخ سفید، پلیس آمریکا اعلام کرد به دلیل دریافت تهدید بمب گذاری در یکی از ساختمان های مجلس سنای آمریکا، مجبور به تخلیه آن شد. پلیس آمریکا در این محل نیزهیچ بمبی پیدا نکرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.