سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به ناسالم ترین رستوران های آمریکا

یکی از دغدغه‌های افراد برای رفتن به رستوران‌ها، کیفیت غذای آن است که با رعایت برخی استانداردها می‌توانند به آن دست یابند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران در طول 7 سال گذشته، هر ساله مرکز علم منافع عمومی(cspi)  پزشکان  را برای بررسی لیست غذایی و اطلاعات به کار می‌گیرند.

در همین راستا تعداد 200 رستوران زنجیره‌ای در آمریکا مورد بررسی قرار گرفتند.

که در سال جاری رستوران‌ها از لحاظ نوشیدنی‌ها، دسرها و مشتری‌ها تحلیل شدند و 9 تا از رستوران‌های غیر بهداشتی معرفی گردید.

بسیاری از این سفارشات با انواع مختلف غذایی نظیر قند، چربی ، سدیم که حاوی بیش از 2000 کالری انرژی بودند، استفاده می‌شدند.

بر اساس استانداردهای کشاورزی ایالت متحده، چنانچه متوسط دریافت انرژی بین 2000 تا 3000 کالری برای بزرگسالان باشد، این مقدار فراتر از میزان استاندارد دریافت روزانه انرژی است.

مسئله مهم این است که بر اساس سازمان‌های کنترل کننده، برخی رستوران‌های زنجیره‌ای، در هر وعده غذایی، از لحاظ کیفیت غذا و حفظ سلامتی مشتریان، در سطح نامناسبی قرار دارند.
 
به همین جهت لیستی از غذاهای سالم از دیدگاه cspi معرفی شده است که می‌تواند جز بهترین انتخاب‌های منوهای غذایی در این رستوران‌ها باشد.

توصیه می‌شود در انتخاب غذاها مقدار کمی از خوراکی‌ها را مانند قطعات کوچکی از پیتزا و حجم کمی از انواع برگرها سفارش دهید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: رستوران ، تغذیه ، سلامتی ، دسر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.