سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

در ماه رمضان برنامه نظارتی حجاب در ادارات کردستان اجرا می شود

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان گفت: با اشاره به فضاسازی در محیط ادارات و کارخانه‌ها در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر، رمضان امسال نخستین برنامه ویژه نظارتی در رابطه با مسئله حجاب در ادارات اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمود الله‌مرادی در جلسه ستاد احیای استان کردستان گفت: در سال جاری، ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را در استان کردستان و تا پائین‌ترین رده‌ها داشته‌ایم.
وی با اشاره به فعال بودن همه ستادهای احیای شهرستانی، گفت: خوشبختانه تحول خوبی در مأموریت‌های مقدس امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شده است.

الله‌مرادی افزود: فعالیت‌ها در اجرای این دو فریضه مهم باید به شکل از پائین به بالا و از جزء به کل صورت گیرد و مقدمه این امر باید از روستاها آغاز و به بخش‌ها، شهرها، شهرستان‌ها و به ترتیب تا بالاترین نقطه ادامه یابد.

وی گفت: به شهرداران و دهیاران برای فضاسازی فرهنگی در ورودی و خروجی روستاها تأکیدات لازم صورت گرفته است و قصد داریم امسال در همه شهرستان‌ها همایش برگزار کنیم.

الله‌مرادی با بیان اینکه همایش خیرین عرصه امر به معروف و نهی از منکر نیز در دستور کار است، گفت: اصناف از مهم‌ترین صحنه‌های امر به معروف هستند و باید توجیه انصاف در رابطه با اجرای این فریضه در همه شهرستان‌ها اجرا شود.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: فرضیه ، ایجاد ، روستا ، احیا ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.