سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فراخوان نخستین جشنواره مناجات قرانی و نواهای رمضان در اصفهان

هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری به مناسبت ماه مبارک رمضان نخستین جشنواره مناجات قرانی و نواهای رمضان را برگزار می نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اصفهان، مسئول فرهنگی هنرسرای خورشیدبیان کرد: هنرسرای خورشید به منظور احیا و ترویج فرهنگ نیایش و دعا به عنوان تنها روش بهره مندی از هدایت خاصه با تأکید بررضایت و صبر در مقام دعا جشنواره ایی با عنوان "مناجات‌خوانی و نواهای رمضان" را برگزار می نماید.

"شجاعی منش" ادامه داد: این جشنواره همچنین به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و به جهت جذب و پرورش استعدادها و استفاده از این افراد در محافل و مناسبت‌های دینی و فرهنگی و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه همچون اساتید بزرگوار کریم خانی، رفعت، فنایی برگزار می شود.

وی در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره بیان کرد: لوح فشرده ارسالی به صورت تصویری و حداقل 3 و حداکثر 10 دقیقه باشد همچنین آثار ارسالی به صورت فارسی و تولیدی ارائه شود.

وی ضمن اشاره به اینکه آثار منتخب به صرت حضوری داوری می شود، ادامه داد: آثار ارسالی باید تولیدی و جدید باشد و مقطع سنی زیر 17 سال می توانند به صورت تقلیدی ارائه اثر نمایند.

شجاعی منش بیان کرد: ارسال آثار حداکثر تا 31 خرداد ماه سال جاری، اعلام نتایج 6 تیرماه و زمان برگزاری جشنواره 7 الی 9 تیرماه سال جاری است.

وی بیان کرد: به علاقه مندان پیشنهاد می شود از منابع مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری، مناجات نامه ابوالفضائل علامه حسن زاده عاملی، اشعار هم در خصوص حمد و سنای الهی و پیشواز، حلول و وداع ماه مبارک رمضان باشد.

مسئول فرهنگی هنرسرای خورشید با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده بین 2 تا 10 میلیون ریال، لوح و تندیس شنواره اهدا می گردد، گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.esfahanfarhang.irمراجعه نمایند.

وی تاکید کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را با شرایط اعلام شده تا 31 خرداد ماه سال جاری به دبیر خانه این جشنواره واقع در پل شهید چمران، ابتدای خیابان کاوه، کوی آفتاب، جنب شهرداری منطقه 7، هنرسرای خورشید ارسال کند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره گویا 34593560 تماس حاصل نماید. 


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.