سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی به جنگ تونل‌های زیر زمینی غزه می‌رود

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی طرحی ضربتی را برای معدوم‌سازی همه تونل‌های زیر زمینی غزه به اجرا گذاشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛  ژنرال "نیمرود شفر،" فرمانده بخش برنامه‌ریزی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه "هرتزلیا" اعلام کرد: تجهیزات پیشرفته تونل یاب را در اختیار نیروهای نظامی اسرائیل قرار داده‌ایم تا بتوانند عمیق‌ترین و مخفی‌ترین تونل‌های زیر‌زمینی فلسطینی‌ها در غزه را شناسایی کنند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی سامانه پیشرفته ردیاب تونل را به مرز جنوبی اراضی اشغالی و نزدیک نوار غزه منتقل کرده است. این سامانه هنوز به شکل کامل به بهره‌برداری نرسیده و در سطح مقدماتی فعال شده است؛ اما با این شرایط قادر به کشف تونل‌های مخفی خواهد بود.

"شفر" در این باره گفت: برای نیروی نظامی اسرائیل بسیار مهم است که در نبردهای زمینی هم توان خود را افزایش دهد. اگر بدانیم زیر زمین چه اتفاقاتی در جریان است، بدون شک شانس بالاتری برای پیروزی در نبردهای مسلحانه خواهیم داشت. ارتش باید همواره آماده واکنش به تهدیدات احتمالی باشد.

محور اصلی پانزدهمین کنفرانس سالانه "هرتزلیا" درباره تهدیدات خاورمیانه علیه رژیم صهیونیستی بود و با نام "اسرائیل در آشفتگی خاورمیانه" آغاز به کار کرد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.