سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیل عفیفه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» برای پخش با شبکه‌ پنج به توافق رسید

مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» بعد از ماه مبارک رمضان در 45 قسمت به روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در خصوص جزئیات و مراحل تولید و زمان پخش این مجموعه در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، گفت: در ابتدا این سریال برای پخش در شبکه چهار سیما در نظر گرفته شده بود، اما با تغییر مدیریت در این شبکه و در پی انجام یکسری اصلاحات، با یک توقف دو هفته‌ای در ضبط این سریال مواجه شدیم و در نهایت از سیزدهم خرداد، تصویربرداری از سرگرفته شد و تا به امروز دو قسمت دیگر به بیست قسمتی که از گذشته ضبط شده اضافه شده است، همچنین زمان پخش این مجموعه 45 قسمتی بعد از ماهه مبارک رمضان و از شبکه پنج سیما است.

وی ادامه داد: لوکیشن اصلی این سریال تا به امروز در یک آپارتمان بود که درصد عمده‌ای از تصویر‌برداری در آن انجام می‌شود و تغییر اساسی در آن بوجود آمده نیامده است.

این مجموعه در قالب کارهای اجتماعی در یک فضای مفرح و طنز ساخته می‌شود. اما طنز نه به آن معنایی که امروزه در سریال‌ها و کارهای تلویزیونی شاهد آن هستیم. «یادداشت‌های یک زن خانه‌دارد» در یک فضای رئالیستی و شیرین ساخته می‌شود.

اسماعیل عفیفه در پایان به بیان گزیده‌ای از داستان‌ سریال اشاره کرد و گفت: این سریال روایتگر داستان زن جوانی به نام شیوا است که با راه‌اندازی یک وبلاگ، تجربیات خود را درباره مسائل مختلف زندگی خانوادگی نوشته و با خوانندگان و بلاگ به اشتراک می‌گذارد. اما این اتفاق مشکلاتی را در پی خواهد داشت و زندگی این سه خانواده در کنار هم اتفاقاتی را رقم می زند که در هر قسمت به یکی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

گفتنی است عوامل این سریال تلویزیونی عبارت‌انداز: کارگردان: مسعود کرامتی، تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه، گروه نویسندگان: (طراح و سرپرست نویسندگان تیم اول): علیرضا کاظمی پور، نویسندگان: حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، پریناز لطف‌اللهی، سولماز مرتضی‌وند، نسیم عرب‌امیری، بازنویسی: امیرعباس پیام، رضا گوران، الهه‌ زارع‌نژاد. (سرپرست نویسندگان تیم دوم): امیر عباس پیام، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، مجید مافی، مهدی کیا.

بازیگران: شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فلامک جنیدی، علی‌ عامل‌هاشمی، فرناز رهنما، مونا غمخوار، کاظم سیاحی، فریبا جدیکار.

بازیگران قسمت‌ها، امیرحسین رستمی، بیوک میرزایی، مهشاد مخبری، حشمت آرمیده و ...


مدیر تصویر‌برداری: محمدرضا قوام‌پور، مجید‌ گل‌سفیدی.


طراح صحنه: امیر زاغری. 


طراح لباس: پگاه ترکی. طراح گریم: سید جلال‌موسوی.


صدابردار: فرشید کیوانمهر-محمد کیان ارثی. 


آهنگساز: افشین عزیزی.


مدیر تولید: نعمت گودرز‌وندچگینی. 


تدوین و صداگذاری: امیرادیب‌پرور


و جلوه‌های ویژه‌ بصری: احسان خانیان.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.