سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای عالی نظام پرستاری خبر داد:

تاثیرگذاری انتخابات بر روند پیگیری‌های مطالبات و خواسته‌های پرستاران

عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت:جامعه پرستاری در حال آماده شدن برای آزمون مهمی است که نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت پرستاری در کشور دارد.

سعید لک عضو شورای عالی نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: جامعه پرستاری در حال آماده شدن برای آزمون مهمی است چرا که این انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در روند پیگیری های مطالبات و خواسته‌های پرستاران محسوب می‌شوند. 

وی افزود: مشارکت هرچه بیشتر پرستاران ملاکی برای وزن دهی به پرستاران است که این موضوع برای سازمان نظام پرستاری اهمیت بسزایی دارد به همین منظور طی دستورالعملی از تمام هیئت مدیره های سراسر کشور درخواست کرده‌ایم که به همراه مسئولان اجرایی انتخابات کمک کنند تا شاهد مشارکت حداکثری پرستاران باشیم. 

عضو شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: در این دستور العمل سازمانهای نظام پرستاری شهرستانها می‌بایست بی‌طرفانه عمل کرده و به هیچ عنوان نباید از امکانات هیئت مدیره‌ها با نفع گروه و اشخاصی خاص بهره برداری شود. 

لک در پایان خاطر نشان کرد: توصیه‌ی ماه به تمام کاندیداها این است که رقابت دوستانه و حرفه‌ای را مد نظر قرار دهند و از تخریب افراد و ورود به مسائل شخصی کاندیداها خودداری کنند.





انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.