سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

125 هزار نوآموز در خراسان رضوی زیر پوشش طرح سنجش سلامت

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: امسال 125 هزار نوآموز در خراسان رضوی زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، مهین توکلی افزود: این طرح در قالب 69 پایگاه در این استان اجرا می شود که 23 پایگاه از این تعداد در مشهد و بقیه در سایر شهرستانها مستقر شده اند.

وی گفت: این ارزیابی شامل ارزیابی بینایی و دید رنگ، شنوایی-گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی-حرکتی، اختلالات رفتاری و اختلالات دهان و دندان است و معاینات پزشکی صرفا در مراکز بهداشت و درمان با معرفی پایگاه سنجش صورت می گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد: والدین 2 ماه فرصت دارند برای صدور شناسنامه سلامت برای نوآموزشان که از مدارک اصلی برای ثبت نام در پایه اول ابتدایی است، به پایگاه‌ها مراجعه کنند.

مهین توکلی گفت: پارسال 122 هزار نوآموز در خراسان رضوی زیر پوشش این طرح قرار گرفتند که 21 هزار و 809 نفر مشکوک به مشکلات مختلف، به پایگاه‌های تخصصی معرفی شدند و در نهایت 1898 نفر معادل حدود یک و نیم درصد کل نوآموزان زیر پوشش، جهت ادامه تحصیل در مراکز آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام کردند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.