سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج ؛

انتخاب اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان کردستان

اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان کردستان طی مراسمی در سنندج انتخاب شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در این انتخابات محی الدین محمودیان به سمت رییس هیات مدیره، محمد حسین فتاحی به عنوان خزانه دار، بختیار صالحی و بشیر صالحی نیز به ترتیب به سمت نائب رییس اول و دوم و امید حوریجانی برای بازرس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان کردستان برای مدت سه سال انتخاب شدند. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج حدود 400 عضو دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در این نشست گفت: با توجه به عقب ماندگی های تاریخی، شرایط بحرانی و مشکلات ویژه ای که در جامعه وجود دارد، شکل گیری و تجدید نهادهای مدنی به ویژه نهادهای اقتصادی موجب شکوفایی جامعه می شود.

سید کمال حسینی افزود: باید برای پیش برد افکار بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، خانه صنعت، معدن، تجارت و دیگر نهادهای بخش خصوصی، همصدا و همفکر با یکدیگر حرکت کنند تا بتوانیم با تعامل، تعادل و ایجاد اعتماد، بخش خصوصی را بیش از گذشته در اقتصاد درگیر کنیم.وی گفت: اتاق سنندج به عنوان پارلمان بخش خصوصی به شایسته سالاری اعتقاد دارد و امیدواریم افرادی شایسته و موجه برای مدیریت اتحادیه صادرکنندگان استان کردستان انتخاب شوند تا بتوانند نقش موثری را در اقتصاد استان و به ویژه بخش صادرات ایفا کنند.

استان کردستان 227 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و عملیات صادرات، واردات و ترانزیت کالا از این استان از طریق مرز رسمی باشماق انجام می شود. 
انتهای پیام/گ
برچسب ها: نشست ، تجدید ، معادن ، صنایع ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.