سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتری در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

تاسیس 80 تعاونی "توسعه عمران شهرستان" تا پایان سال 94

معاون تعاون، وزیر کار گفت: تاسیس 80 تعاونی توسعه عمران شهرستان به منظور ارتقای فعالیت عمرانی از برنامه جامع وزارت کار در سال 94 خبر داد.

سید حمید کلانتری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به اهمیت گسترش تعاونی توسعه عمران اظهار کرد: تعاونی توسعه عمران شهرستان در سال 91 و براساس قانون مصوب مجلس ایجاد شد که با پذیره نویسی نیم درصد از جمعیت شهرستان رسمیت می‌گیرد و در سال 92 و 93 تعدادی ار تعاونی ها تاسیس شد.

وی با اشاره به اهداف تعاونی توسعه عمران و شهرستان افزود: عمران و توسعه شهرستان، بهبود اشتغال،‌انجام فعالیت‌های خدماتی، عمرانی، پشتیبانی از فعالیت‌‌های تولید و جلب مشارکت مردم از جمله اهداف مهم تعاونی توسعه عمران شهرستان محسوب می‌شود.

معاون تعاون، وزیر کار ادامه داد: 14 تعاونی در شهرستان ها تشکیل شده و برنامه مقدمات تشکیل تعاونی های دیگر تا سقف 80 تعاونی در سال 94 فراهم شده که البته عمده فعالیت تعاونی‌ها عمرانی و زیربنایی است.

وی با اشاره به سهم مردم در منافع تعاونی تصریح کرد: مردم براسا برنامه و طرح هیئت موسس تعاونی‌ها پذیره‌نویسی انجام می‌دهند و براساس سهم خریداری شده در درآمدها در منافع تعاون شریک می‌شوند.

کلانتری تاکید کرد: اقدامات خوبی انجام گرفته اما گسترش فعالیت تعاونی‌ها مورد انتظار وزارتخانه است تا با پشتیبانی مسئولان استانی و حمایت وزارت تعاون در حوزه کمی و کیفی توسعه پیدا کنند و البته برنامه جامع وزارتخانه در این خصوص نیز در سال 94 اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، عمران ، شهرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.