سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری جلسه هماهنگی طرح با قرآن در رمضان در یزد

جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص طرح « با قرآن در رمضان» با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران یزد؛حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و بازگشت به خویشتن است.

وی هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر طرح قرآن با رمضان دانست و افزود: این طرح به مدت 4 سال است که با همکاری کامل صدا و سیمای مرکز استان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه اصل موضوع امری مقدس است اظهار داشت:علاوه بر حضور مردم در محل برگزاری این طرح بسیاری از مردم در منازل خود با این طرح همراهی می کنند که این امر به ثمرات آن افزوده است.

وی با بیان اینکه طرح با قرآن در رمضان مربوط به یک اداره خاص نیست ابراز امیدواری کرد: در رمضان سال جاری با همراهی و همکاری سایر دستگاه ها به برگزاری هر چه بهتر این برنامه کمک شود.

حسینی کوهستانی با اشاره به موفقیت حاج حسن دانش  قاری یزدی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: با کسب این مقام انتظارات از قاریان قرآن و برنامه های قرآنی استان افزایش یافته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در این راستا مرتلین برتر استان شناسایی و جهت تایید به شورای عالی قرآن معرفی شده اند.

محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد دنیز در این جلسه گفت: باید ازظرفیت های مختلف فرهنگی، اعتقادی ، دینی و ... موجود در ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی برگزاری طرح « با قرآن در رمضان » را مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شودکه زمینه برای حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم فراهم شودچراکه به طور قطع این برنامه از تاثیر فرهنگی و اعتقادی بالایی در سطح جامعه برخورداست .

انتهای پیام/ز
برچسب ها: رمضان ، قران ، طرح ، جوانان ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.