سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ارتقا روتر شبكه مترو اترنت ديتا مخابرات مشکل کندی سرعت در منطقه زرین شهر را مرتفع نمود

با ارتقا روتر شبكه مترو اترنت ديتا مشکل کندی سرعت اینترنت برای کلیه مشترکین تجاری و خانگی در مناطق زرین‌شهر،کاشان و مبارکه مرتفع گردید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، با همكاري حوزه مديريت سيستم‌هاي انتقال EDGE، روتر شبكه مترو اترنت ديتا در منطقه زرین‌شهر (شامل: شهرستان‌های زرین شهر، مبارکه و...) راه اندازی شد.

ریيس اداره برقراري و نگهداري ارتباطات ديتا در این خصوص اظهار داشت: در راستاي توسعه شبكه تجميع (مترواترنت) ديتاي استان و بهبود و ارتقاء سرويس‌هاي ديتا در تاريخ1/3/94 روتر EDGE شبكه مترو اترنت ديتا در منطقه زرین‌شهر به بهربرداری رسید.


وی با بیان اینکه این اقدام با تلاش كارشناسان اداره برقراری و نگهداري ارتباطات ديتا و با همکاری مدیریت سیستم های انتقال صورت گرفت، افزود: تأمین ترانسمیشن Gb/s1 توسط مدیریت سیستم‌های انتقال انجام شد.

سيدابوالقاسم بني طباء با اشاره به اینکه کلیه مشترکین برروی تجهیزات جدید برگردان شدند، تصریح کرد: با راه‌اندازی تجهیزات و تحویل ترانسمیشن، ظرفيت شبكه مترواترنت در منطقه زرین‌شهر از 300Mb/s به Gb/s2 ارتقا يافت و امکان اتصال همزمان به دو core شبکه وجود دارد. 

وی ادامه داد: همچنین با تلاش و تأمین ترانسمیشن توسط مدیریت شبکه انتقال ظرفیت پهنای باند شبکه مترو در شهرستان کاشان در مورخ 6/3/94 از Mb/s600 به TenGb/s و شهرستان مبارکه از Mb/s100 به Gb/s1 ارتقا یافت. 

بنی طبا تأکید کرد: با ارتقا های انجام شده مشکل کندی سرعت برای کلیه مشترکین تجاری و خانگی در شهرستان‌های مذکور مرتفع و مشترکین امکان دسترسی راحت تر به اینترنت را خواهند داشت

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ارتقا ، شبکه ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.