سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

امام خمینی دو مینوی هلاکت مستکبر را 35 سال پیش رقم زد

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) گفت: امام خمینی(ره) دومینوی هلاکت ملوک مستکبر را 35 سال قبل با سقوط شاه در ایران رقم زد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛ سردار ناصر شعبانی دیشب در سی و دومین یادواره شهدای آزران کاشان و مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در حسینیه احمدیه این روستا گفت:در ربع چهارم هزاره دوم انقلابی به زعامت معمار کبیر انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که سلطنت 2400 ساله شاهنشاهی پهلوی را پایان داد و دومینوی هلاکت و انقراض سران کفر را آغاز کرد .

وی، وقوع این رویداد بزرگ سیاسی، تاریخی و مذهبی را لیاقت شیعه دانست و گفت: شیعه در نابودی ملوک مستکبر و پادشاهان کفر 35 سال از بقیه جلوتر است در حالیکه کشورهای عربی منطقه اکنون به این فکر افتاده اند.

به گفته وی، دومینویی که با سقوط شاه از ایران آغاز شد با سقوط و هلاکت دیگر مستکبران در منطقه از جمله صدام، مبارک، قذافی، بن علی، عبدالله صالح و اکنون سران کفر در یمن در حال تداوم و پیشروی است.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است گفت:ما وارث انقلاب هستیم نه کودتا پس انقلابی که با خون بدست آوردیم با نان از دست نمی دهیم.

سردار شعبانی، با تاکید بر اینکه صندوق شرف و عزت ایران از زمان باستان تاکنون هیچ وقت به این اندازه پر نبوده است گفت:نباید چوب حراج بر این عزت، امنیت و اقتدار زده شود.

وی این سخن مقام معظم رهبری را که فرمودند«من نمی گذارم به امنیت این کشور خدشه ای وارد شود» یادآو رشد و گفت: دکترین امنیت ایران دفاعی است و شهدا مظهر این دکترین امنیت دفاعی هستند.

سردار شعبانی،شهدا را مظهر قدرت عنوان کرد و گفت:به استناد روایت پیامبر اکرم(ص) که فرمود مردی از تبار سلمان اسلام را حمایت می کند این انقلاب اسلامی به قیمت خون شهدا، رهبری های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری با وجود دشمنی تمام عوامل داخلی و خارجی تا به این جا حفظ و حراست شده و همچنان بر قله های رفیع اقتدار، عزت، شرف و استقلال ایستاده است.

انتهای پیام/س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.