سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

نباید از امکانات عمومی برای رسیدن به اهداف حزبی و جناحی استفاده شود

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه قانون منعی برای تبلیغات انتخاباتی زودرس درنظر نگرفته است، گفت: شروع تبلیغات انتخاباتی زود و یا دیرهنگام مهم نیست، بلکه مهم این است که از امکانات عمومی و ملی برای رسیدن به اهداف حزبی و جریانی استفاده نشود.

حجت‌الاسلام "حسین ابراهیمی" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ در رابطه با چگونگی جلوگیری از تخلفات احتمالی در دو انتخابات پیش رو  در اسفند سال جاری اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی موظف هستند تخلفات را رصد، کنترل و نظارت و در صورت لزوم با آنها برخورد کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نباید از بیت‌المال برای فعالیت‌های حزبی‌ و جناحی استفاده شود، افزود: دستگاه‌های نظارتی بر مسائل کشور اشراف کامل دارند و باید توجه لازم را به این مسائل داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تأثیر تبلیغات انتخاباتی زودرس بر جامعه و با بیان اینکه قانون منعی برای تبلیغات انتخاباتی زودرس نگذاشته است، اظهار داشت: شروع تبلیغات انتخاباتی زود و یا دیرهنگام اهمیت چندانی ندارد بلکه مهم این است که از امکانات عمومی و ملی برای اهداف حزبی و جریانی استفاده نشود. 

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.