سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرسازی منافقین در پارلمان اروپا

برخی رسانه‌های فارسی‌زبان و ضدانقلاب امروز ادعا کردند بیش از ۲۲۰ نماینده پارلمان اروپا در بیانیه‌ای از تهران خواسته‌اند تا اجازه بازرسی‌های هسته ای سرزده از تمامی اماکن نظامی و غیرنظامی خود را بدهد که نکته جالب توجه این است که پارلمان اروپا هیچگونه بیانیه ،اعلام موضع رسمی و غیر رسمی در این مقطع نداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، برخی رسانه‌های فارسی‌زبان و ضدانقلاب امروز 12/3/94 ادعا کردند بیش از ۲۲۰ نماینده پارلمان اروپا در بیانیه‌ای در مورد وخیم‌تر شدن وضعیت حقوق بشر در ایران و نقش ایران در بحران خاورمیانه هشدار داده، و در عین حال از تهران خواسته‌اند تا اجازه بازرسی‌های هسته ای سرزده از تمامی اماکن نظامی و غیرنظامی خود را بدهد. در این بیانیه در مورد حمایت از گروهک منافقین نیز مطالبی امده است.

پس از بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد:

- پارلمان اروپا هیچگونه بیانیه ،اعلام موضع رسمی و غیر رسمی در این مقطع نداشته است.

- بیانیه منتسب به نمایندگان پارلمان اروپا در سایت متعلق به ژرارد دپره لابی اصلی منافقین در پارلمان اروپا منتشر شده و این سایت مدعی است که 220 نماینده پارلمان اروپا آن را امضاء کرده اند.

- سابقه ژرارد دپره در حمایت از گروههای تروریستی و انجام اقدامات تخریبی روشن و مبرهن است . تعداد انگشت شماری از نمایندگان پارلمان اروپا با وی ارتباط و همکاری دارند.و اکثریت نماینده ها و گروههای سیاسی خواهان تعامل مثبت و گسترده با جمهوری اسلامی ایران می باشند.

- خبر مربوط به امضای بیانیه بازتابی در رسانه های اروپا نداشته و در حد سایت ژرارد دپره و تکرار ان در یکی دو سایت گروهک منافقین می باشد.

- اصالت ادعاهای دپره با توجه به سوابق وی قویا محل تردید است و با شناختی که از پارلمان اروپا وجود دارد امضای متنی توسط این تعداد نماینده  احتمالا فضا سازی و شانتاژ خبری منافقین ولابی انها در پارلمان اروپا است.

-یکی از اهداف دپره و منافقین از اینگونه خبر سازی‌ها جلوگیری از تقویت و توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و پارلمان اروپا است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.