سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل فرابورس ایران:

زمان اعتبار اوراق به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهد بود

مدیر عامل فرابورس ایران مطرح کرد: مدت زمان اعتبار اوراق از 2 و در برخی از اوراق تا 3 سال تعیین شده است و این مدت در هیچ صورتی قابل تغییر نیست.

امیر هامونی مدیر عامل فرابورس ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،در خصوص شرایط تعیین قیمت و اعتبار اوراق تسهیلات مسکن بیان کرد:مصوبه تعیین قیمت اوراق تسهیلات مسکن مربوط به شورای عالی بورس است و حتی بانک مسکن هم نمی‌تواند در تعیین تاریخ اوراق دخالتی داشته باشد و مجوز آن تنها از طریق شورای عالی بورس داده‌ می‌شود.

وی در توضیح زمان اعتبار اوراق تسهیلات مسکن گفت: مدت زمان اعتبار اوراق از 2 و در برخی از اوراق تا 3 سال تعیین شده است و این مدت در هیچ صورتی قابل تغییر نیست.

هامونی با اشاره به اهمیت زمان اعتبار  تسه‌ها اظهار داشت: امتیاز مربوط به اوراق در امید نامه قد شده که در صورت گذشت زمان اعتبار هیچ‌گونه ارزشی و اعتباری نخواهد داشت.

مدیر عامل فرابورس ایران تصریح کرد: در صورت عدم توجه مشتریان به زمان اعتبار اوراق تسهیلات مسکن هیچ ‌ارگانی مسولیتی در مورد این اوراق نخواهد داشت و فرد متضرر خواهد شد.

وی در پایان به مشتریان توصیه کرد:صاحبان اوراق حتما به زمان اعتبار آن توچه ویژه‌ای داشته باشند که در صورت گذشت زمان اعتبار هیچگونه مسولیتی بر عهده فرابورس نخواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.