سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

بذر انقلاب در 15 خرداد با هدایتهای امام خمینی (ره) کاشته شد

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: بذر انقلاب اسلامی در 15 خرداد با هدایتهای امام خمینی (ره) کاشته شد و نخستین جرقه نقش آفرینی مردم در زمینه شکلگیری انقلاب در این روز زده شد.

  به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قزوین،حمزه برین اظهار کرد:                                                                        

15 خرداد سال 42 آغاز یک حرکت بزرگ از سوی مردم و روحانیت در مبارزه با رژیم ستمشاهی بود که ابهت و هیمنه پوشالی رژیم طاغوت را شکستند.

این مسئول ادامه داد: در قیام 15 خرداد مردم ثابت کردند میتوانند در برابر رژیمی را که تا بن دندان مسلح و زیر حمایت جریان استکباری است مقاومت و ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک تصریح کرد: قیام 15 خرداد پیام آزادیبخش و آزادخواهانه ملت ایران بود که تحت لوای هدایتهای دینی امام خمینی (ره) شکل گرفت.

این مسئول اضافه کرد: اگر عزت انقلاب و آرمانها و ارزشهای نظام زیر سؤال برود مورد قبول ولی فقیه نخواهد بود چرا که جمله تاریخی و به یاد ماندنی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه « آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» را همواره باید در یاد داشته باشیم و به فراموشی نسپاریم.

این مسئول بیان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر هرگونه ظلم و زیادهخواهی، خودخواهی و خودبرتر بینی جریان استکباری مایه عزت و سربلندی ملت و نظام اسلامی است، چرا که حفظ حرمت و جایگاه نظام و استقلال کشور مطالبه مردم و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.