سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی شهید تهرانی‌مقدم:

قدرت آمریکا رو به زوال است/ ملت ایران تصمیم گرفته از عزت و منزلت خود دفاع کند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: استراتژی‌های تهدیدآمیز، تحقیر و ارعاب، هیچ کدام برای ملت قابل پذیرش نیست و اگر دشمنان فکر می‌کنند زاویه نفوذی می‌توانند بر سرنوشت ملت داشته باشند، در این زمینه دچار اشتباه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم افتتاحیه مجتمع شهید تهرانی‌مقدم که در سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار داشت: استراتژی‌های تهدیدآمیز، تحقیر و ارعاب هیچ کدام برای ملت قابل پذیرش نیست و اگر دشمنان فکر می‌کنند زاویه نفوذی می‌توانند بر سرنوشت ملت داشته باشند، در این زمینه دچار اشتباه شده‌اند. 
 
وی ادامه داد: قدرت آمریکا رو به زوال است و ملت ایران تصمیم گرفته از عزت و منزلت خود دفاع کند و این راهی است که رهبر حکیم کشورمان که فریاد همه ملت ایران است، بیان فرموده‌اند. 
 
سردار سلامی تصریح کرد: امام راحل موازنه نظام جهانی را بهم ریخت و قدرت مستکبران را تحقیر کرد. 
 
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگی‌ شهدای دفاع مقدس تأکید کرد: قلدری و زورگویی در مقابل ملت ایران پایان یافته و این ادبیات در مقابل ملت شکست خورده است. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستیم و به کمک حرکت در مسیر امام و رهبری می‌توان به این مسیر نائل شد. 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.