سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

درخشش دوومیدانی کاران کردستانی در رقابت های کشوری

در پایان مسابقات قهرمانی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور دوومیدانی کاران کردستانی دو نشان طلا و دو نقره را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین، بزرگداشت محمد صادق مهریار طی روزهای 9 و 10 خرداد ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در این مسابقات 220 ورزشکار از 28 استان کشور در مواد پرتاب نیزه،دیسک، وزنه، پرش طول و دو 100 متر، 200 متر، 400 متر و 1500 متر در کلاس های پزشکی مختلف به رقابت پرداختند.
 
تیم استان کردستان با چهار دوومیدانی کار پوریا مینائی ، نعمت بادزهره ، کورش فرهادی و احمد غفاری به سرپرستی و مربیگری فردین محمد زاده در مواد مختلف شرکت کرد.

در پایان این رقابت ها نعمت بادزهره و کورش فرهادی به ترتیب در مواد 100 متر و پرش طول دو نشان طلای را به خود اختصاص دادند و بر سکوی اول این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

 پوریا مینائی در ماده 100 متر مدال نقره را بر گردن آویخت و احمد غفاری نیز نشان نقره ماده 1500 متر رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین را کسب کرد.

 مسابقات های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین با نظارت نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک از کشور امارات انجام شد و پس از بررسی رکوردهای ثبت شده توسط کمیته فنی، نفرات منتخب برای شرکت در مسابقات جهانی قطر معرفی می شوند.

 انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.