ازسوی فدراسیون کشتی، محمد رحیم پور داوربین المللی سقزی در تیرماه سال جاری به رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان اروپا اعزام می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، فدراسیون کشتی،9 داور را جهت داوری و قضاوت به رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان و جوانان اروپا اعزام خواهد کرد.
 بر اساس این گزارش ، محمد رحیم پور داور با سابقه کردستانی از شهرستان سقز بر مبنای ضوابط نظام نامه داوران فدراسیون جهت قضاوت در این رقابت ها انتخاب شده است.
 رحیم پور داور بین المللی کردستانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان اروپا که روزهای 3 تا 7 تیر در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود حضور خواهد داشت.
رحیم پور دررقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که در طی روزهای 18 تا 21 اردیبهشت ماه 93 در شهر چونبوری تایلند برگزار شد با شایستگی تمام در این مسابقات به امر داوری و قضاوت پرداخت.
 این داور سقزی در سال 2007 در کشور ارمنستان و در سال 2010 میلادی قطر موفق شد مدرک داوری درجه سه و دو را دریافت کند و در رقابت های کشتی جام یادگار امام (ره) که اسفند ماه سال 1390 در قم برگزار شد توانست درجه یک داوری بین المللی را با موفقیت کسب کند.
 گفتنی است، محمد رحیم پور با اعزام از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران توانسته است در رقابت های کشوری و بین المللی در داخل و خارج کشور به عنوان یکی از داوران ممتاز شناخته شود.

 انتهای پیام/ع
برچسب ها: رقابت ، داور ، اعزام ، کشتی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.