سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امینی: عادل برای کسب سهمیه المپیک به میلان اعزام می‌شود

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: عادل مجللی برای کسب سهمیه المپیک به ایتالیا ( میلان) اعزام خواهد شد.

 غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی مردان جوان روئینگ‌ در شهرستان ابهر شروع می‌شود و اردوی روئینگ جوانان نیز در انزلی برگزار شد.

 وی افزود: دختران روئینگ نیز به میانه رفتند تا به منظور پاروزنی‌ در مسافت بلند در آنجا تمرین کنند.

امینی در خصوص قایقرانان آبهای آرام گفت: ورزشکاران در رشته‌ آبهای آرام نیز تمرینات خود را در تهران و دریاچه آزادی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: عادل مجللی 10 روز برای دیدار از خانواده به تهران آمد اما مجدد به لهستان اعزام خواهد شد و در کاپ سه حضور پیدا نکرد و به صورت متمرکز به تمرینات ادامه می‌دهد تا به منظور کسب سهمیه به میلان ایتالیا اعزام شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه بیان داشت: بانوان آبهای آرام از دانمارک به آلمان رفتند و با کمک حامی مالی خود شرکت تایدواتر،  10 روز در دانمارک اقامت خواهند داشت و سپس تیم کانو کانادایی به فرانسه برای کسب سهمیه اعزام می‌شوند.

پسران اسلالوم برای  کسب سهمیه عازم انگلیس می‌شوند

 امینی در خصوص قایقرانان رشته اسلالوم‌ گفت: تمرینات دختران اسلالوم به اتمام رسید و مقرر شده تا برای کاپ فرانسه  اعزام شوند و پسران این رشته نیز در شهرستان تنکابن مشغول ادامه تمرینات هستند تا در نهایت برای کسب سهمیه به انگلیس اعزام شوند. البته ما نمی‌توانیم حضور خوبی داشته باشیم اما حضورمان تجربه‌ای برای حضور پر بارتر در سالهای آتی برای قهرمانی جهان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: امینی ، میلان ، قایقرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.