سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور میلیونی مشتاقان در حرم مطهر امام

معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع فلسطین گفت: هر ساله جمعیتی میلیونی از داخل و خارج ایران در حرم امام(ره) حضور بهم می رسانند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع فلسطین در نشست خبری اتحادیه بین المللی سازمان های غیر دولتی حامی فلسطین با موضوع همایش بین المللی امام فلسطین و مقاومت که امروز (یکشنبه) با حضور زهرا مصطفوی برگزار شد، با بیان اینکه سالگرد رحلت امام(ره) فرصت مناسبی برای بازگویی افکار و اندیشه امام (ره) است، اظهار کرد: هر ساله جمعیتی میلیونی از داخل و خارج ایران در حرم امام(ره) حضور بهم می رسانند.

وی ادامه داد: مراسم بزرگ سیاسی ارتحال امام خمینی (ره) میزبان بیش از 5هزار میهمان خارجی است و همچنین در همایش بین‌المللی امام ، فلسطین و مقاومت نیز 450 مهمان خارجی شرکت کننده در سالگرد رحلت امام (ره) حضور خواهند داشت که این مهمانان در برگیرنده شخصیت های علمی، فرهنگی و اصحاب قلم هستند و برخی از آن‌ها دیدگاه های خود و ارتباط با امام (ره) را نیز بازگو می‌کنند

.امرودی با اشاره به شکل گیری اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع فلسطین افزود:‌ این اتحادیه نزدیک به 15 سال است که شکل گرفته و تلاش داشته که نگاه امام (ره) در ارتباط با موضوع فلسطین تبیین کند.

معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع فلسطین با بیان اینکه سازمان های غیر دولتی 35 کشور در این اتحادیه حضور دارند و این اتحادیه به صورت ان‌جی ‌او  اداره می‌شود، تصریح کرد: این سازمانهای غیر دولتی با یک بیانیه و اساسنامه مشترک حول محور فلسطین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین دور هم جمع شده اند.

امرودی با تاکید بر اینکه هر دو سال یکبار مجمع عمومی این اتحادیه برگزار می‌شود ، گفت:‌ این اتحادیه علاوه بر این، گردهمایی های به صورت سالانه ای نیز در کشورهای مختلف برگزار می‌کند تا از این طریق پیام خود را به افکار عمومی منتقل می‌کند.

در ادامه این نشست خبری، حجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون آفریقایی این اتحادیه با ارائه جزئیات بیشتری از همایش امام (ره) ،‌فلسطین و مقاومت گفت: در این همایش 67 دانشجوی فلسطینی مقیم تهران،47 نفراز یمن و تعدادی نیز از فرزندان و بسیجیان سپاه بدر عراق حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.