سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

درخواست 166 هزارو 334 مورد کارت الکترونیکی مبادلات مرزی درخراسان شمالی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان گفت: از ابتدای فرآیند صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی تا اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تعداد ثبت و درخواست کارت الکترونیکی مبادلات مرزی استان به 166 هزار و 334 مورد بوده است.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایزانلو در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی شهرستان راز و جرگلان افزود: تا قبل از سال 91 مبادلات مرزی به صورت دستی و دفترچه‌ای صورت می‌گرفت که با ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و گمرک، از این پس تمام کارت‌های مبادلات مرزی به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود .

وی اظهار داشت: براساس ماده یک قانون ساماندهی مبادلات مرزی ساکنان مناطق مرزی می‌توانند با دریافت کارت مبادلات مرزی مشمول تسهیلات مرزی شوند.

ایزانلو افزود : هدف از الکترونیک کردن کارت‌های مبادلات مرزی دسترسی آسان به آمار و اطلاعات مرزنشینان و انجام امور مبادلات مرزی است.

وی گفت: آن دسته از مرزنشینانی که تا کنون نسبت به ثبت نام در سامانه مرزنشینان اقدام نکرده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در استان تا پایان خردادماه، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با توجه به ثبت ناقص 1500 پرونده در شهرستان راز و جرگلان افزود : مرزنشینان به دفاتر دهیاریها ، بخشداریها ، فرمانداری شهرستان و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مراجعه و نسبت به وضعیت ثبت نام انجام شده کسب اطلاع نماید وکسانی که در لیست پرونده های ناقصمی باشند نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز و ارائه به دفاترپیشخوان اعلامی نسبت به رفع نقص پرونده ثبت نامی اقدام نمایند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.