سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون جودو هم استعفا داد

مرادی: وزیر ورزش فاتحه‌ای برای جودو بخواند

رئیس مستعفی کمیته آموزش فدراسیون جودو گفت:‌ نمی‌خواهم مسائل را باز کنم ولی سر بسته می‌گویم گودرزی وزیر ورزش فاتحه‌ای بخواند برای جودو این روزهای کشورمان.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از استعفای داوود میقانی سرمربی تیم ملی نوجوانان، محمودرضا میران سرمربی تیم ملی جوانان و ایرج اکبر لورئیس کمیته انضباطی، این بار نوبت به رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون جودو رسید.
 
حجت الله مرادی رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فدراسیون جودو در جلسه کمیته فنی استعفای حود را اعلام و از هر 2 سمت خود در فدراسیون جودو کناره‌گیری کرد. 
 
حجت الله مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: من استعفاء داده‌ام ولی رئیس فدراسیون قبول نکرده است که دلیل عدم موافقت وی را نمی‌دانم ولی قصد بازگشت به فدراسیون و ادامه همکاری را ندارم. 
 
وی تصریح کرد: 3 سال رئیس کمیته آموزش بودم و بارها به من گفته‌اند که درست می‌گویی ولی نمی‌دانم چرا کار خودشان را می‌کنند. 
 
وی در خصوص علت استعفا خود افزود: استعفای من علت‌های زیادی دارد که نمی‌خواهم آنها را باز کنم و فقط می‌گویم که دنبال عنوان نیستم و جایی که موثر نباشم حضور پیدا نخواهم کرد. 
 
من 43 سال است که به طور مستمر در جودو حضور دارم و حدود 37 سال است که مربیگری میکنم و بارها اعلام کرده‌ام که این گونه نمی‌توانم کار کنم ولی دوستان توجهی نمی‌کردند. 
 
رئیس کمیته آموزش فدراسیون جودو و کوراش تصریح کرد: من در جلسه کمیته فنی فدراسیون و در حضور تمام اعضا کمیته فنی استعفای خودم را اعلام کردم ولی رستگار قبول نکرده است و شاید فکر میکنند که شوخی می‌کنم، اما من با کسی شوخی ندارم و چه قبول بکنند و چه قبول نکنند دیگر به فدراسیون بر نمی‌گردم. 
 
عضو کمیته فنی فدراسیون جودو عنوان کرد: وقتی جایی باشی که به حرفت  گوش نکنند انگیزه‌ات از بین می‌رود و اگر انگیزه‌ای نداشته باشی در آن مجموعه مفید نخواهی بود چون اولین فاکتور برای پیشرفت یک مجموعه داشتن انگیزه کارمندان آن مجموعه است، اما متاسفانه این انگیزه در فدراسیون جودو و تصمیم به قطع همکاری گرفتم. 
 
مرادی در پایان خاطر نشان کرد: من قصد باز کردن مسائل و حاشیه سازی را ندارم، اما سر بسته بگویم که گودرزی وزیر ورزش و جوانان فاتحه‌ای بخواند برای جودو.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۴
آقای رستگار انتظار جامعه جودو از شما این بوده و است که آبروی جودو را بخردید و کاری نکنید که باز هم پای مدیران غیر جودویی به فدراسیون باز شود و یک جمله به آرش خان میر اسماعیلی که بس است هر چقدر با تقلب به عنوان رسیدی و حق کسانی را که شایسته تر بودند از بین بردی به فکر آخرت هم باش و در فدراسیون ادامه راه نادرست خود را نده.
کمالی
۲۱:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
این نتیجه مدیریت جناب ارش خان است
مجتبی
۱۸:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
جودو سال هاست که از تیم های مدال اور خارج شده و نتونسته افتخار افرینی ها گذشته رو داشته باشه