سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین پرواز فرودگاه خوی پس از دو سال از سر گرفته شد

نخستين پرواز اين فرودگاه بعد از دو سال تعطيلی، با هواپيمای آرجی و با 100 مسافر به زمين نشست.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مديرکل فرودگاههاي آذربايجانغربي گفت : پروازهاي فرودگاه خوي در سالهاي گذشته بعلت برخي مسائل فني در پرواز شرکت هاي هواپيمايي متوقف شده بود که به همت شوراي اسلامي شهر خوي ويک خير خويي و رفع برخي از نواقصات از سرگرفته شد.

 پرهيزکار افزود ؛پرواز هاي فرودگاه خوي از تهران به خوي و بالعکس در هفته سه روز در روزهاي شنبه و دوشنبه از ساعت 10و6 صبح از تهران و 10و8 ازخوي و چهارشنبه ساعت10و16 ازتهران و 10و18بالعکس با هواپيماهاي فوکر 100 و آرجي برقرارشد.

وي از ارتقا سامانه تجهيزاتي فرودگاه خوي در زمان تعطيلي آن خبر داد واضافه کرد : در اين مدت سامانه هاي موتوژن و دکل هاي روشنايي و سيستم هاي کمک ناوبري فرودگاه خوي درحد استاندارد ارتقاءيافته است.

شهردار خوي نيز گفت : براساس توافق نامه و قرارداد با شرکت هواپيمايي قشم اير پرواز هواپيماهاي اين شرکت با تضمين پرداخت هزينه صندليهاي خالي به فرودگاه خوي برقرار شده است.
 تيز پاز اضافه کرد : در مراحل بعدي، برقراري پروازهاي خوي مشهد وعتبات عاليات و پروازهاي بين المللي نيز از اين فرودگاه پيش بيني شده است.

 فرودگاه خوي دومين فرودگاه آذربايجان غربي و يکي از زيباترين فرودگاههاي کشور به شمار مي آيد که در سال 1380 با وسعت 700هکتار به بهره برداري رسيده است.

فرودگاه خوي باتوجه به وجود مرز رازي ايران و کاپي کوي ترکيه در اين شهرستان ميتواند نقش بسيار موثري در جابجايي کالا ، مسافر و گردشکراز اين مرز ايفا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، نخستین ، پرواز ، خوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.