سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

كشف يك تن مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف بيش ار يك تن انواع مواد مخدر، دستگيري 14 قاچاقچي و توقيف 10 وسيله نقليه در 5 عمليات پليس طی هفته گذشته در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، ، سردار "حسين چناريان " گفت: ماموران انتظامي استان طي هفته گذشته در 5 عمليات ضربتي در 4 نقطه از استان، 14 سوداگر مرگ را ناكام گذاشته و پس از دستگيري تحويل دستگاه عدالت دادند.

فرمانده انتظامي استان افزود: در اين عمليات بيش از يك تن مواد مخدر كه در قالب جاسازي 10 وسيله نقليه سبك و سنگين قاچاق مي شد كشف و ضبط شد.

وي تصریح کرد : عمليات اول پليس در ساعت 3 بامداد سه شنبه در حاشيه شهر كرمان انجام شد كه پليس امنيت ضمن انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي ، اعضاي يك باند قاچاقكه در حوزهقاچاق و باجگيري از اتباعافغاني نيز فعاليت داشتند را شناسايي كرده و در يك عمليات ضربتي هر 4 عضو آن را دستگير ،38 كيلو مرفين و 10 كيلو حشيش از مخفيگاه آنان كشف و 4 خودرو توقيف شد.

سردار چناريان عمليات دوم را در ساعت 10 روز گذشته در 3 راهي راين و ايستگاه بازرسي مرصاد در محور زاهدان- كرمان ذكر كرد و گفت: پليس در اين عمليات و در بازرسي از يك كاميون 584 كيلو گرم ترياك كشف و راننده وسيله نقليه را دستگير كرد.

سردار چناريان اجراي عمليات سوم را 2 ساعت پس از عمليات دوم و در محور ارزوئيه - بافت اعلام کرد و گفت: در اين عمليات ، پليس ارزوئيه از يك دستگاه سواري 405، 88 كيلو ترياك كشف و راننده آن را دستگير كرد.

وي گفت: عمليات بعدي پليس روز سه شنبه در قلعه گنج به مرحله اجرا در آمد و ماموران انتظامي موفق شدند از يك دستگاه سواري پژو با 2 سرنشين حدود 3 كيلو گرم هروئين كشف كنند.

فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: عمليات پنجم پليس در ششمين روز خرداد 94 در شهرستان رابر به مرحله اجرا در آمد كه در اين عمليات، پليس اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري محور جيرفت- رابر بيش از365 كيلو ترياك از يك دستگاه سواري پارس كشف و دو دستگاه خودروي 405 كه اسكورت محوله را برعهده داشتند توقيف و 6 قاچاقچي را دستگير كردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.