سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیامک اطلسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنرمندان نباید اختلافات شخصی خود را وارد سینما کنند

اختلاف نظرها میان سینما گران در بحث های مختلف به ویژه اکران فیلم ها به نفع سینما نیست و هنرمندان نباید اختلافات شخصی خود را وارد حرفه ی خود کنند.

سیامک اطلسی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص خواسته‌اش از مدیر عامل جدید خانه سینما گفت: مدیریت خانه سینما که تعداد زیادی صنف دارد مشکل است چون هر کدام از صنوف خواسته‌های متفاوتی دارند و این خواسته‌ها باید در خانه سینما حل شود.

وی در خصوص اختلاف نظرهای موجود بین صنوف خانه سینما اظهار داشت: اکران نشدن فیلم‌های ساخته شده مهمتر از هر مورد دیگر اهمیت دارد و تفاهم نداشتن بین سینماگران این چالش‌ها را تقویت می کنند. این اختلاف نظرها به نفع سینما نیست هنرمندان نباید اختلافات شخصی خود را وارد حرفه ی خود کنند.

اطلسی در خصوص دلیل کم کاری‌اش در عرصه بازیگری عنوان کرد: خانه‌نشینی برای کسی که فیلم ساخته، فیلم‌نامه نوشته، بازی و کارگردانی و دوبله کرده از بین رفتن است چون ما به این کار عشق می‌ورزیم و عادت کردیم که با آن زندگی کنیم و کارکردن در این عرصه ما را به روز می‌کند.

وی افزود: جوانگرایی سینما و تلویزیون، دسته‌بندیها و نبود فیلم‌نامه‌های خوب هم از عوامل کم کاری کسانی مثل من است .

اطلسی با اشاره به لزوم استفاده همزمان از پتانسیل جوان‌ها و تجربه‌های پیشکسوتان در فیلم‌ها و حمایت از جوان‌ها ادامه داد: باید جوان‌های جویای نامی را که پتانسیل، استعداد و تحصیلات این کار را دارند حمایت کرد و استفاده از آن‌ها در کنار تجربه‌های پیشکسوتان در آثار هنری به طور قطع بازخورد خروجی بسیار خوبی خواهد داشت.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.