سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم ؛

حوزه علمیه نجف و کشور مصر برای سفیران وحدت باز شود

حضرت آیت الله العظمی سبحانی ایرانیان را سفیر الوحده دانستند و یکی از راهکارهای مقابله با تکفیری ها را ایجاد اتحاد و همدلی و ارتباط موثر بین همه مسلمانان و شیعیان جهان بخصوص کشور های مصر و عراق دانستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ؛ حضرت آیت الله العظمی سبحانی دیروز در دیدار با سرکنسول ایران در کربلا و معاون مدیر کل خاورمیانه و شمال آفریقا، امیر مسعود حسینیان تاکید و توصیه نمودند که حضور طلاب ایرانی در حوزه علمیه نجف باید با جدیدت پیگری و با حضورشان پویا و فعال گردد.

ایشان با توجه به زمینه سازی حضور طلاب ایرانی در حوزه علمیه نجف اشراف اعلام داشتند که دشمنان تمایلی ندارند که ایرانیان در کشورهای دیگر حضور یابند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه برقراری ارتباط با کشور مصر امر مهم و حیاتی محصوب میشود و لازم است اشخاصی به این کشور اعزام گردند که سفیر الوحده باشند و این مسیر برای ایرانیان گشوده تا از وجود سفیر التفرقه در این مرکز جهان اسلام جلوگیری گردد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اکثر اساتید برتر و مجرب مراکز بزرگ علمی کشورهای حاشیه خلیج فارس مصریان هستند،  حضور در این کشور را برای ایرانیان و مصریان بسیار سودمند دانست.

 وی افزودند: دولت عراق در راس امورات و مسئولین خود باید اسلامی سازی نماید زیرا رمز پایداری و پیروزی کشور عراق و پاکسازی مناطق از داعش و تکفیری ها است.

در پایان ایشان از خداوند متعال خواستار شدند که تمام مسلمانان جهان به ویژه شیعیان کشور عراق و دیگر کشورها از ضرر و زیان فتنه تکفیریها و داعش بدور گردند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.