سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

اجرای طرح فرهنگی ماندگار در کشور

300 طرح فرهنگی ماندگار در کشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت،معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در نخستین جلسه شورای راهبردی فرهنگی واجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت:این طرحها در 8 حوزه فرهنگی و ایجاد فضای با نشاط علمی و فرهنگی و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از خرد جمعی با مشارکت نخبگان، اساتید و دانشجویان در زمینه‌های کالبدی و نهادی و رخدادگرا در کشور در حال اجرا است.

حجت الاسلام سید طه هاشمی در ادامه از افزایش 10 درصدی بودجه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد، و افزود: پس از تشکیل شورای راهبردی فرهنگی 8 محوردر زمینه‌های دین واخلاق تفریحات وسرگرمی برای جوانان تعریف شده است.

وی همچنین بااشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: برنامه‌های گسترده و متنوع قرآنی در ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی کشور اجرا می شود.

سید علی میر ابراهیمی معاون هماهنگی و رییس شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان هم در این نشست گفت: نظارت برحسن اجرای برنامه‌ها وفعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، ارائه پیشنهاد در قالب طرح و برنامه با توجه به نیازها و ضرورت‌های بومی – منطقه‌ای و بررسی و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی از جمله ماموریتهای شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.