سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اعزام کاروان از خراسان رضوی در مراسم ارتحال امام (ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: در مراسم امسال ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 500 کاروان از استان خراسان رضوی با ظرفیت 20 هزار نفراز افراد علاقمند به آرمانهای معمارکبیر انقلاب اعزام می‌شود.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرهنگ علی اکبرافراسیابی در جمع خبرنگاران رسانه‌ها افزود: پیش‌بینی می‌شود 25 هزار نفر داوطلب شرکت در کاروانهای مرقد امام (ره) از استان داشته باشیم چون تاکنون استقبال ثبت نام خوب بوده و 50 درصد ثبت نام به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه هزینه ثبت نام هر عضو کاروان را بین 30 تا 50 هزار تومان متغیر عنوان کرد: 70درصد هزینه دریافت جهت هزینه حمل و نقل کاروان مصرف می‌شود چنانچه رایزنی‌های لازم نتیجه بخش باشد و سامانه حمل و نقل هزینه را کاهش دهد مبلغ دریافتی از افراد علاقمند کاهش خواهد یافت.

سرهنگ افراسیابی تصریح کرد: کاروانها در روزهای 11 و 12 و 13 خرداد حرکت می‌کنند و در مسیر حرکت خود ازبرنامه‌های فرهنگی کاروان بهره‌مند می‌شوند، همچنین در هرکاروان یک روحانی و یک پزشک برای سلامت روح و جسم مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) ضمن درخواست ازرسانه‌ها برای انعکاس خوب اخبار مراسم ارتحال امام (ره) در شهرهای استان گفت: کاروانیان با شرکت در مراسم و استفاده از صحبت‌های مقام معظم رهبری سپس بخاطر تقارن 14 خرداد با ایام نیمه شعبان از زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجدجمکران نیز بهره‌مند خواهند شد.

لازم به یاداوری است همزمان با مراسم ملی سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تمامی رده‌های بسیج و سپاه استان نیز با اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی خاص زمینه انتقال فرهنگ مکتب امام (ره) را به نسل جدید فراهم می‌آورند.

انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.