سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

علت آغاز جنگ تحمیلی ناامیدی سران سلطه ازمنافقین

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا گفت: دليل حمايت غرب از صدام و جنگ علیه جمهوری اسلامی ٬ شکست خوردن گروههای تروريستی داخلی بود.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ ​سردار رستگار پناه در مراسم فتح الفتوح عاشقان که در مسجد جامع المهدی قزوین برگزار شد افزود: نظام سلطه بدلیل ناتوانی نیروهای منافق و تندرو چون کومنیستها در براندازی و تغییر انقلاب اسلامی ​از این گروها ناامید و با حمایت از صدا م حسین 8 سال جنگ را به ایران اسلامی تحمیل کردند.

سردار ر​ستگارپناه افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) پایه های نظام جمهوری اسلامی را با هدف تشکیل یک حکومت اسلامی بنا نهاد ولی از سوی افراد سرسپرده غرب، منافقان و جبهه کفر در مسیر تحقق این امر، مشکلات و سختیهای بسیاری ایجاد شد.

به گفته ی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ، این پیام بیانگر تلاش مسئولان جمهوری اسلامی ایران برای توسعه آرامش و امنیت در سطح جامعه است که با همکاری عموم مردم و مسئولان به دست می آید

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با اشاره عملیات آزاد سازی خرمشهر ​.گفت:  در عملیات بیتالمقدس جبهه کفر و نظام سلطه تمام تجربه جنگهای جهان را در اختیار رژیم بعث قرار داد و این رژیم از تجهیزات و امکانات گوناگون نظامی در سطح بسیار گسترده و فراوان استفاده کرد ولی شکست خورد.

​سردار رستگار پناه همچنین در این مراسم از ​ایستادگی و دلاوری رزمندگان قزوینی در عملیات بیت المقدس تجلیل کرد.





انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.