سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره «طلوع خرداد» از 15 تا 25 خرداد ماه

یادواره 15 تا 25 یادواره «طلوع خرداد» در چهار شهر پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا آرمان مهر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص یادواره «طلوع خرداد» گفت: یادواره «طلوع خرداد» از 15 تا 25 خرداد ماه در چهار شهرستان پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت برگزار می شود که غیر از دبیر‌خانه‌های دائمی و مرکزی دبیر‌خانه‌های اجرائی تئاتر و موسیقی و سرود‌های انقلابی هم در شهرستان ورامین است و بررسی آثار تجسمی و عکس در پیشوا و آثار ادبی در قرچک بررسی خواهد شد.

وی در رابطه با پخش موسیقیایی این یادواره توضیح داد: داوران این بخش از انجمن موسیقی تهران هستند و به دلیل تسهیل امر قضاوت برای این عزیزان، فعلاً نامی از آنها منتشر نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: رقابت در بخش‌های مقامی، مجلسی، بازخوانی، آثار موسیقیایی انقلاب، تواشیح، کلاسیک و پاپ، سنتی و حماسی می‌باشد که محوریت تمامی آثار بر مبنای اندیشه‌های امام(ره)، رخداد 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی است.

آرمان مهر با اشاره به مهمانان ویژه اختتامیه «طلوع خرداد» گفت: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خوانساری فرماندار ورامین، ملکوتی فرماندار پیشوا، قاسمی فرماندار ورامین، صادقی فرماندار قرچک و شهرداری‌ها و اعضای شوراهای این چهار شهرستان در مراسم حضور خواهند داشت.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار تا 10 خرداد ماه برای علاقمندان تمدید شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.