سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

دولت باید جلوی شکل گیری حباب سوختی را در کشور بگیرد

ابراهیم نکو گفت: دولت باید جلوی شکل گیری حباب سوختی را در کشور با افزایش نظارت ها و اعمال برنامه های دقیق و کارشناسی بگیرد و این پدیده در درون اقتصاد کشور نباید رها شود .

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد تک نرخی شدن بنزین گفت :قطع سهمیه بنزین خودروهای شخصی و موتور سیکلت ها سیاستی که از سوی دولت اجرا شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : یکسان سازی و آزاد سازی قیمت بنزین سیاستی با برخورداری از دو کفه ترازو نا همسو است زیرا این اقدام هم پیامد های مثبت و هم آثاری منفی در پی خواهد داشت.

نکو با تاکید بر اینکه دولت باید برای بار آخر کارت سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها را شارژ می کرد ، اضافه کرد : متاسفانه در سالهای اخیر بروی حوزه سوخت و فرآورده های نفتی مدیریت ضعیفی اعمال شده است .

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان معضل نهفته در آزادسازی قیمت بنزین ، ابراز داشت : قشر ضعیف جامعه در بستر اجرای این سیاست ضربه خواهند خورد .

نکو در خاتمه اظهار داشت : دولت باید جلوی شکل گیری حباب سوختی را در کشور با افزایش نظارت ها و اعمال برنامه های دقیق و کارشناسی بگیرد و این پدیده در درون اقتصاد کشور نباید رها شود .

انتهای پیام/ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.