سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تسهیلات زیر 14 درصد بازار را به رونق می‌رساند

عضو کمیسیون عمران مجلس از قبول نکردن بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خبر داد و گفت: در حال حاضر تسهیلات زیر 14 درصد می‌تواند بازار را به رونق برساند.

علی نعمت چهاردولی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بانک‌ها در حال حاضر هیچ تعهدی برای پرداخت تسهیلات مسکن بر عهده نگرفته‌اند، گفت: متأسفانه هنوز هیچ کدام از وعده‌هایی که درخصوص تسهیلات داده شده، به نتیجه نرسیده است.

وی در ادامه افزود: در صورتی که این نرخ تسهیلات بیش از 24 درصد باشد نه تنها باعث کاهش قیمت نمی‌شود بلکه هیچ متقاضی برای دریافت تسهیلات قدم پیش نمی‌گذارد.

عضو کمیسیون عمران اظهار داشت: در صورتی که نرخ تسهیلات زیر 14 درصد باشد می‌تواند بر بازار مسکن اثرگذار باشد و رونق را به این بازار بازگرداند.

نماینده استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که بانک‌ها چه عکس‌العملی برای پرداخت تسهیلات نشان می‌دهند و آیا می‌توانند این تسهیلات را با نرخ مناسب ارائه دهند.

چهاردولی در ادامه توضیح داد: در صورتی که تسهیلات با همین نرخ پرداخت شود بازار مسکن با نوسان روبرو می‌شود و قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدیرکل بانک مرکزی در جلسات مختلف نرخ و سود این تسهیلات را مشخص کرده است اما در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده و بانک‌ها قبول نکرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تسهیلات ، مسکن ، مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.