سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان:

زیرساخت‌های توسعه کشور هنوز فراهم نشده است/ ارائه قطره چکانی تسهیلات به تولید

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان گفت: متاسفانه تسهیلات بانکی به بخش صنعت و تولید به قدری پیچیده است که حالت قطره چکانی دارد.

علی صدری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه هنوز اقتصاد کشور از مسائلی همچون نبود زیرساخت برای صادرات غیرنفتی، حجم عظیم دولت و بالا بودن هزینه‌های جاری رنج می‌برد. 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان افزود: حرکت به سمت توسعه، سیاستی است که همواره در دستور کار دولت‌های مختلف بوده، در صورتی که هنوز موانع دستیابی به رشد توسعه به قوت خود باقی است. 

وی تصریح کرد: از طرفی وضعیت بانک‌های کشور در ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان مناسب نبوده و این حوزه که بخش مولد اقتصاد است، هر روز با مشکلات ناشی از بی مهری بانک‌ها مواجه است. 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با بیان اینکه تاکنون تامین منابع بانکی برای صنعت و تولید روند کندی داشته است، گفت: ارائه تسهیلات به بخش تولید یا قطره چکانی بوده و یا به قدری درگیر بروکراسی شده است که دردی را دوا نمی‌کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، صنعت ، رشد ، شاخص ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سراياني
۰۹:۰۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
به نظر من صنعت احتياج به تسهيلات كلان ندارد چرا كه خودمبراي يك دنده فراويل (ال90) 120000تومان پول دادم كه اگه وزنش مي كردي شايد به يك كيلو آليا‍ژ چدن نمي رسيد يعني حداكثر 10000تومان مواد اوليه داشت حالا سود يك توليد كننده را حساب كنيد .به نظر من تسهيلات بهانه است .