سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی خبر داد:

احتمال افزایش شهریه ۱۵ تا ۲۰ درصدی موسسات غیر انتفاعی در سال آینده

رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی گفت: اتحادیه طی نامه‌ای افزایش شهریه پیشنهادی برای دانشگاه‌های غیر دولتی و غیر انتفاعی در سال آینده را ۱۵ تا ۲۰ درصد اعلام کرده است.

علی آهون‌منش رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: شورای گسترش وزارت علوم در خرداد ماه سال ۹۳ اعلام کرده افزایش شهریه در دانشگاه‌های غیر دولتی و غیر انتفاعی باید توسط خود دانشگاه‌های غیر انتفاعی و با تصویب هیئت‌امنا انجام شود و احتمال افزایش شهریه موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی ۱۵ تا ۲۰ درصد در سال تحصیلی آینده وجود دارد.

وی در خصوص افزایش شهریه‌ها توسط خود دانشگاه‌های غیرانتفاعی بیان کرد: اگر هم، چنین اتفاقی بیفتد ممکن است دانشگاهی ۷۰ درصد شهریه اضافه کند و دانشگاهی ۲۰ درصد شهریه را کم کند، به عبارتی یک تشکل کامل برای تعیین شهریه در بین موسسات غیر انتفاعی ایجاد می‌شود.

وی در ادامه افزود: لذا از اتحادیه در خواست کردند مسئله شهریه موسسات غیر انتفاعی را با وزارت علوم به صورتی که از حد مشخصی کمتر نشود و از حد مشخصی بالا‌تر نرود در میان گذاشته و به نتیجه مشخصی برسند.

آهون‌منش در ادامه عنوان کرد: تاکنون وزارت علوم عکس‌العملی مبنی بر افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی شهریه موسسات غیر‌دولتی و غیرانتفاعی نشان نداده است و زمانی پاسخگو هستند که در دفترچه‌های کنکور رقم افزایش شهریه ذکر شده باشد.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.