سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابن قاسم:

اسکوچیچ با فولاد قرارداد امضا کرده است/ لیست مازاد هنوز به دست ما نرسیده است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اسکوچیچ با تیم فولاد خوزستان قرارداد امضا کرده است و خبرهای منتشره در برخی رسانه ها در خصوص پیوستن وی به تیم های دیگر صحت ندارد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه های اردویی  تیم اظهار داشت: به طور کلی تمرینات تیم از 27 خرداد آغاز خواهد شد و قرار است یک اردو در شهر داخلی ایران و یک اردوی خارجی برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در نظر بگیریم اما هنوز مکان اردوها مشخص نیست ودر حال رایزنی هستیم از طرفی دیگر قرار است در حین انجام اردوها و تمرینات تیم 7 بازی دوستانه نیز مد نظر قرار بگیرد.
 
وی در مورد اینکه شایعه شده تیم استقلال به دنبال جذب اسکوچیچ است، افزود: درباره این مساله قبلا اعلام کرده بودم و باید بگویم که اسکوچیچ با تیم فولاد خوزستان قرارداد امضا کرده و کار تمام شده است و به طور کلی به این موضوعات توجه نمی کنیم.
 
ابن قاسم در خصوص لیست مازاد و بازیکنان مورد نیاز تیم بیان کرد: هنوز اسکوچیچ سرمربی تیم لیست مازاد و بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده را ارائه نداده و لیستی که در برخی  رسانه ها منتشر شده صحت ندارد و مورد تایید باشگاه نیست.
 
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص وضعیت 3 بازیکن خارجی تیم عنوان کرد: سرمربی تیم با حضور بازیکنان خارجی موافقت کرده و درصدد هستیم تا قرارداد بازیکنان خارجی را امضا و ثبت نماییم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فولاد ، تیم ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.