سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یعقوبی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

کاهش خسارات ناشی از بارندگی با احداث کانال سرخه حصار

مدیر عامل شرکت خاکریز آب معاونت فنی و عمران شهرداری تهران گفت: با احداث کانال کمکی سرخه حصار، خسارات ناشی از کمبود ظرفیت این کانال در زمان بارندگی فصلی از بین می‌رود.

علیرضا یعقوبی مدیر عامل شرکت خاکریز آب معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به  پیشرفت عملیات پروژه احداث کانال کمکی سرخه حصار اظهار کرد: کانال کمکی سرخه حصار به طول 2400متر، از میدان بسیج تا پل دولت آباد ادامه دارد.

وی افزود: در فاز نخست این پروژه حدود 1600متر عملیات خاک برداری، 715 متر عملیات کف سازی و 470 متر عملیات دیواره سازی انجام شده است، همچنین 130متر از بستر کانال در فاز دوم پروژه که در محدوده بزرگراه دولت آباد ادامه دارد احداث شد.

یعقوبی ادامه داد: با بهره برداری از این کانال کمکی،‌ خسارات ناشی از کمبود ظرفیت‌ کانال قدیمی سرخه حصار در زمان بارندگی‌های فصلی از بین می‌رود و سیستم جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در محدوده میدان بسیج، خیابان بوعلی، پارک آزادگان و بزرگراه دولت آباد بهبود خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت خاکریز آب گفت: کانال کمکی سرخه حصار در ادامه  تونل کمکی کانال ابوذر است و هدف از اجرای این پروژه افزایش جمع آوری آ‌ب‌های سطحی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.