سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگار الجزيره:

کشتی کمک‎های ايرانی توسط سازمان ملل به يمن منتقل مي‎شود

الجزیره انگلیسی اعلام کرد کشتی ایرانی حامل کمک‎ها به مقصد یمن برای بازرسی در جیبوتی پهلو گرفته است و سازمان ملل محموله آن را به یمن منتقل می کند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از این شبکه، بازرسان سازمان ملل این کشتی را قبل از ترک بندر جیبوتی، بازرسی می‎کنند.

جمال الشایال خبرنگار شبکه در گزارشی از شهر بندری جیبوتی و در مقابل کشتی ایرانی «شاهد » گفت این کشتی حامل دویست تن اقلام امدادرسانی است و قرار است محموله این کشتی در جیبوتی تخلیه شود. سپس برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل این کمک‎ها را به یمن منتقل خواهد کرد.

خبرنگار شبکه افزود: اکنون در یمن اوضاع انسانی بحرانی است و کمبود شدیدی در خصوص آب آشامیدنی و مو اد غذایی و سوخت وجود دارد. وی گفت برخی یمنی‎ها که توانسته‎اند از یمن فرار کنند و به جیبوتی پناهنده شوند، نیز از کمبودهایی رنج می‎برند. خبرنگار شبکه همچنین گزارشی در خصوص مشکلات مهاجران یمنی در جیبوتی تهیه و با شماری از مهاجران یمنی گفتگو کرده است. در این گزارش آمده است که شرایط مهاجران یمنی در جیبوتی نیز بحرانی است.
خبرنگار شبکه گفت نگرانی سازمان‎های امدادرسانی این است که شمار مهاجران در شاخ افریقا روز به روز در حال افزایش است و این در حالی است که پیش بینی وقوع طوفان‎های شن در جیبوتی اعلام شده است و این مسئله مهاجران یمنی را نیز تهدید می کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۸:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
باسلام می خواستم بپرسم چرا فرزندان رشید این مرزوبوم در رساندن کمکها به بندر حدیبه یمن با تهدیدهای منطقه کنار امدند این واقعا توهین به مردم وخون شهدای ما بود انشاا.. فرصصتی پیش اید تاجواب تمام تهدیدات رو بدیم .به یاری امام زمان (عج)