سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پس از لیست دوم کی روش، نفرات امید را معرفی می کنیم/ مدارک خاکپور را به AFC ارسال می کنیم

مدیر رسانه تیم ملی فوتبال امید گفت: با توجه به اردوی تیم ملی بزرگسالان و بازیکنان مشترک با تیم امید پس از لیست دون کی روش نفرات امید را معرفی می کنیم.

علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است و قرار بر این شد که تیم 15 خرداد به شهر آنکارا در کشور ترکیه اعزام شود، این اردو می تواند بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی ریکاوری کند.
 
وی در مورد اینکه آیا  بازی های دوستانه تیم ملی امید ایران در این اردو قطعی شده  است یا نه افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است که در اردوی ترکیه دو بازی دوستانه نیز انجام دهیم و در حال مذاکره هستیم اما هنوز حریفانمان مقعطی نشده است البته هدف اصلی ما در این اردو آماده سازی روحی و روانی بازیکنان برای حضور در اردوی شهریور ماه خواهد بود.
 
علیپور در رابطه با اینکه چه زمانی لیست بازیکنان حاضر در اردو مشخص می شود تصریح کرد: منتظر لیست دوم کارلوس کی روش هستیم و این احتمال وجود دارد که لیست بازیکنان برای اردوی ترکیه طی یکی، دو روز آینده توسط کادر فنی اعلام شود.
 
مدیر رسانه تیم ملی امید در خصوص اینکه آیا در اردوی ترکیه خاکپور حضور خواهد داشت یا خیر عنوان کرد: با توجه له جلسه ای که سرمربی تیم ملی امید داشته است  خاکپور اعلام آمادگی کرده و حرفی از جدایی وی عنوان نشده و به طور حتم خاکپور در اردوی ترکیه حضور خواهد داشت.
 
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود نامه جدیدی از کنفدراسیون آسیا به فدراسیون فوتبال رسیده  که طی آن مدرک مربیگری خاکپور برای هدایت تیم ملی امید کافی نیست و او نمی‌تواند در مرحله دوم سرمربی این تیم باشد، افزود: همچنان این مشکل وجود دارد اما قرار است خاکپور مدارک و مستندات خود را به کنفدراسیون آسیا ارسال نماید وباید منتظر بمانیم تا ببینیم این مشکل حل می شود یا نه، اما در حال حاضر سرمربی تیم ملی امید خاکپور خواهد بود و با ارسال مدارک به طور حتم کنفدراسیون آسیا در آینده تصمیمات لازم را اتخاذ می کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: علیپور ، خاکپور ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.