سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناریوی خانواده تبهکار برای سرقت از خانه‌های خالی از سکنه

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت منازل و کشف 11 فقره سرقت از آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مهرداد مشوق فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند سرقت منزل به شیوه مشابه در شهر کازرون بررسی این پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات نشان می‌داد که سارقان با اطمینان از خالی بودن منازل و در ساعات مشخصی به سراغ آن‌ها می‌رفتند و با تخریب قفل‌های درب، وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلا و اموال باارزش می‌کردند که در این راستا مأموران نقاط جرم‌خیز را به‌صورت محسوس و نامحسوس زیر پوشش قرار دادند.

سرهنگ مشوق ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری 11 محمدیه موفق شدند در حین گشت‌زنی در محدوده وقوع سرقت‌ها یک متهم که قصد سرقت از منزل یکی از شهروندان داشته را مشاهده و دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: این متهم به کلانتری انتقال و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان تحویل که در بازجویی‌های انجام‌شده به 11 سرقت با همکاری برادر، همسر برادر و یک نفر از بستگانش اعتراف کرد.

سرهنگ مشوق از دستگیری برادر و همسر برادر سارق خبر داد و یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان مقادیری طلاجات کشف شد.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه تمام مالباختگان شناسایی و تلاش برای دیگر همدست سارقان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار بسیار در منزل بپرهیزید و برای اطمینان بیشتر هنگام خروج از خانه تنها به قفل کردن در خروجی اکتفا نکرده و تمام درهای داخلی ساختمان اعم از درب پشت‌بام، اتاق‌ها، آشپزخانه، حمام و حیاط‌خلوت را قفل کنید، همچنین برای جلوگیری از سرقت منزل خود به روش توپی‌زنی، توپی قفل را با بدنه در هم ‌سطح کنید و در صورت عدم امکان لوله‌ای فلزی به دور آن جوش دهید.


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.