سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغيير رويکرد عملياتی در روابط عمومي سازمان امورمالياتی کشور

مشاور وزير و رئيس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اموراقتصاد و دارايی گفت: روابط عمومی سازمان امورمالياتی کشور از حالت سنتی به رويکردهای جديد پرداخته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از رسانه مالیاتی کشور،مشاور وزير و رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رسانی وزارت اموراقتصاد و دارايی با حضور در همايش روابط عمومی‌هاي ادارات امورمالياتي سراسر کشور اظهار داشت: روابط عمومی سازمان امورمالياتی کشور از حالت سنتي به رويکردهای جديد پرداخته است.

در همايش هم انديشي و همدلي که با حضور مسئولين روابط عمومی های ادارات کل امور مالياتي سراسر کشور برگزار شد، حسيني با اشاره به ظرفيت بالاي روابط عمومی سازمان متبوع عنوان کرد: در سال گذشته کسری درآمد 30 درصدی حاصل از فروش نفت از محل افزايش درآمدهای مالياتی تامين شد که اين همان اقتصاد مقاومتی و توسعه پايدار است.

 مشاور وزير و رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت اموراقتصاد و دارايي با بيان اهميت رشد درآمدهاي مالياتي در شرايط رکود، تصريح کرد: اهميت کار در مجموعه سازمان امورمالياتي ارائه سريع، دقيق و جامع اطلاعات به مردم است و آگاهي بيش از پيش آنان از اين مهم که ماليات را از مردم مي گيريم تا براي مردم خرج کنيم.

 حسيني در ادامه مواردی چون هزينه طراحي سناريوی خوب، استفاده از ظرفيت های بومي استان ها، دگرگوني در يک فرآيند منطقی در شيوه اطلاع رساني ، استفاده از کاراکترهاي جديد ، استفاده از ظرفيت هاي چندرسانه اي و ... را از فاکتورهاي مهم در انتقال بهتر پيام به مخاطبان توسط روابط عمومي دانست.

 حسيني در پايان گفت: اطلاع رساني و جهت دهي افکار مردم بايد همراه با آن ها باشد نه در سطح بالاتر به گونه اي که به سمت برخوردهاي تعاملي بهتر و جدي تر پيش برويم. اطلاع رساني بايد دقيق، جامع و وسيع باشد تا به حل مسائل مالياتي مردم کمک کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.