به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی،معاون پژوهش ، برنامه ريزي و امور بين الملل سازمان امور مالياتي کشور گفت : چشم انداز سازمان مالياتي در برنامه هاي پيش بيني شده افزايش رضايت موديان و تحقق عدالت مالياتي است.
محمد رضا عبدي که در دومين همايش هم انديشي و همدلي مسولين روابط عمومي ادارات کل امور مالياتي سراسر کشور سخن مي گفت تاکيد کرد : برنامه راهبردي سازمان امور مالياتي که براي اجرا از سال 1393 تا سال 1396 تهيه و تبيين شده است شامل مواردي است که افزايش ميزان رضايت مندي موديان مالياتي از اين سازمان با سرعت بخشي به انجام امور و فراهم کردن تمهيدات لازم براي جلوگيري از اتلاف وقت و انرژي و هزينه آنان به دست آيد.
وي با اشاره به نقش چشمگير اطلاع رساني به موقع و درست به مردم و موديان مالياتي از بخشنامه ها و دستورالعملهاي صادره سازمان مالياتي تصريح کرد : همه ما خدمتگزار مردم هستيم و شما که مسئولين روابط عمومي هستيد بايد دغدغه ها و مشکلات مردم را ارزيابي و بررسي کنيد و گزارشهاي لازم را براي ترسيم خط مشي و اتخاذ تصميمات درست ، به مديران ارائه نماييد.
معاون پژوهش و برنامه ريزي سازمان مالياتي به پروژه طرح جامع مالياتي اشاره کرد و افزود : در حال حاضر قدمهاي خوبي در راستاي تجهيز ادارات کل اين سازمان به تکنولوژيهاي روز دنيا براي اجراي اين پروژه برداشته شده است اما نکته مهم اين است که اطلاع رساني دقيق و در ست براي آماده کردن موديان مالياتي جهت همکاري در اين طرح به عهده شماست چون بي ترديد ارائه اطلاعات صحيح و قابل اعتماد از سوي موديان مالياتي براي ثبت در سيستم و رايانه در موفقيت اين پروژه و جلوگيري از تضييع حقوق موديان ، داراي نقش اساسي و مهمي مي باشد.
عبدي همچنين تاکيد کرد : مسئولين روابط عمومي ، پل ارتباطي بين مردم و مديران و تصميم گيرندگان سازمان مالياتي هستند و اين وظيفه خطير بر عهده شماست که با آگاهي و دانش خود مشکلات و حرفهاي مردم را به گوش مسئولين برسانيد تا آنها هم بتوانند با برنامه ريزي و تصميم گيريهاي درست از عهده برآوردن مطالبات مردم برآيند.
انتهای پیام/