سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیای منابع آبی ، احیای فضای سبز است

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 10 گفت: طرح مطالعاتی شبکه آبرسانی احیاء منابع آبی و تجهیز مخازن برای توسعه سرانه فضای سبز در منطقه اجرا می‌شود.

مهدی شیروانی رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ادامه اجرای عملیات زیباسازی و ایجاد فضای سبز اظهار کرد: اجرای این عملیات به منظور بهبود محیط زیست و زیباسازی فضای شهری، آراستگی و تلطیف محیط است.

وی گفت: احیاء منابع ابی به منظور توسعه فضای سبز و تجهیز منابع ذخیره‌سازی در دست اجرا است که تحقق این امر کمک شایانی به فرصت احیا و کاهش فشار به چاه ها خواهد کرد.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه  در ادامه بیان کرد: طرح مطالعاتی ساختار شبکه آبرسانی منطقه در قالب بررسی منابع و شبکه‌های آبرسانی و مخازن در سال 94 اجرا می‌شود.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه افزود: با اقدامات صورت گرفته لچکی‌ها و قطعات کوچک در حاشیه معابر اصلی شناسایی شده و قرار است به صورت پراکنده توسعه فضای سبز انجام شود.

وی توسعه بوستان زنجان و احداث پاتوق محله در خیابان درودیان را از دیگر اقدامات اداره فضای سبز برشمرد و یادآور شد: شبکه آبرسانی برای کاشت در خیابان ازادی حدفاصل خیابان خوش تا خیابان رودکی با گونه‌های پهن برگ چنار ، زیتون ، زبان گنجشک، برای ایجاد تنوع گونه‌ای تکمیل شده و تا چند هفته آینده عملیات کاشت درخت به اتمام می‌رسد.

وی در  خصوص فعالیت‌های منطقه در 2 فاز اجرائی گفت: فعالیت‌های منطقه در 2 فاز احیا منابع آبی به منظور توسعه فضای سبز و تجهیز منابع ذخیره‌سازی در دست اجرا است که تحقق این امر کمک شایانی به فرصت احیا و کاهش فشار به چاه‌ها خواهد کرد.

*ایمن سازی زمین وسایل بازی کودکان در بوستان گل و چناران جی

وی در پایان گفت: بوستان‌های گل و چناران جی با احداث دیوار و حصار برای جداسازی از خیابان و همچنین وسایل بازی کودکان ایمن سازی می شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.