سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تهران مطرح کرد:

انتقال صنایع آلاینده از پایتخت باید فراهم شود

فرماندار تهران گفت: باید تدبیری داشته باشیم تا با جانمایی مناسب برای این صنایع در شهرک های صنعتی، زمینی برای کارخانه های این چنینی پیش بینی شده و زمینه انتقال آن ها فراهم شود.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عیسی فرهادی فرماندار تهران با اشاره به وجود  صنایع آلاینده در فضای شهری تهران و برنامه انتقال این صنایع اظهار کرد: بدون شک وجود صنایع آلاینده در شهر تهران با توجه به غلظت آلاینده ها در هوای پایتخت نمی تواند پذیرفتنی باشد و در صدد هستیم تا تدبیری برای انتقال این صنایع اتخاذ کنیم.

وی ضمن اشاره به آلایندگی کارخانه روغن نباتی در جنوب تهران و معضلات آن برای اهالی منطقه تصریح کرد: باید در مورد انتقال کارخانه ها از تهران تدبیر منسجمی اتخاذ کنیم و تعطیلی این صنایع چه به لحاظ اقتصادی و چه از نظر اجتماعی به هیچ عنوان منطقی نیست.

فرهادی افزود: در این کارخانه ها و صنایع تعدادی از جوانان ما اشتغال دارند و زندگی اقتصادی خانواده های آن ها به لحاظ اقتصادی به وجود این کارخانه ها گره خورده و از همین رو تعطیلی این صنایع مورد پذیرش ما نیست .

معاون استاندار تهران تصریح کرد: باید تدبیری داشته باشیم تا با جانمایی مناسب برای این صنایع در شهرک های صنعتی ، زمینی برای کارخانه های مورد شناسایی این چنینی پیش بینی شده و زمینه انتقال آن ها فراهم شود.

فرماندار تهران در پایان نیز گفت: سلامت مردم اولویت همه ما در دولت تدبیر و امید است و این مهم را همواره در نظر داریم . بر همین اساس باید پروسه ای هدفمند طرح ریزی و برنامه ریزی شود تا بدون تعطیلی کارخانه ها و تحمیل شرایط نابهنجار ناشی از تعطیلی، شاهد انتقال این صنایع به شهرک های صنعتی باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.