سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند عادي تردد ترانزيت در مرز بازرگان با تدابير اتخاذ شده از ايران

با اقدامات و تدابير انجام يافته از سوي جمهوري اسلامي ايران و سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي شرايط تردد كاميون‌هاي ترانزيت در مرز بازرگان و همسايگي كشور تركيه به صورت عادي در جريان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي محمد جواد عطرچيان مديركل دفتر ترانزيت وپايانه هاي مرزي سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي با بيان اين خبر اظهار داشت:  طي يك هفته اخير كليه ترددها در مرز بازرگان به سمت تركيه به روز بوده و درحال حاضر تعداد 200 كاميون منتظر خروج از بازرگان هستند كه  هركاميون پس از مراجعه طي همان روز مي تواند از مرز خارج گردد.

وي افزود: در حال حاضر در سمت تركيه ، حدود هزار كاميون در دو صف ده كيلومتري منتظر خروج هستند كه زمان خروج آنها بين 3 تا 4 شبانه روز به طول مي¬انجامد. دليل انتظار كاميونها ،‌عدم تأمين گازوئيل توسط تركيه براي فروش به كاميونهاي خودشان در مرز است كه متأسفانه كاميونهاي ايراني نيز در يك صف مشترك و پشت همان كاميونها در انتظار هستند . 

عطرچيان خاطرنشان كرد : طرف ايراني تفكيك صف ها را پيشنهاد داده اما مورد پذيرش طرف ترك قرار نگرفته است. به علاوه پيش از اين نيز به طور رسمي به طرف ترك اعلام گرديد كه درسمت ايران آمادگي پذيرش روزانه 800 كاميون وجود دارد و در صورت اعزام از سوي تركيه، صف موجود طي 24 ساعت شكسته شده و تردد به روال عادي برخواهد گشت . 

انتهای پیام/

برچسب ها: ترانزیت ، جاده ، مرز ، بازرگان ، تردد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.