سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان ازاجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی گازوئیل سوز شامل تراکتور و کمباین در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، فریدون یاسمی در جلسه کارگروه فرآورده های نفتی استان در سنندج گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود مرز مشترک با کشور عراق، دپو و عرضه خارج از شبکه فرآورده نفتگاز سیستم توزیع این فرآورده را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی با اشاره به تامین و توزیع بیش از 113 میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی استان در سال 93 افزود: در این طرح کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با همکاری کارشناسان دیگر سازمان های متولی در روستاها حضور یافته و کلیه ادوات کشاورزی را رویت می کنند.

یاسمی بیان کرد: کارشناسان مشخصات فنی ادوات کشاورزی را در فرم های مخصوصی درج و نسبت به نصب برچسب طرح راستی آزمایی اقدام و بر اساس آن سوخت مورد نیاز کشاورزان تعیین و به فروشندگی های روستایی ارسال خواهد شد تا در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان درپایان گفت: این طرح در جهت کنترل و نظارت بر مصرف فرآورده های نفتی، منطقی کردن مصرف سوخت و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فراورده های نفتی با همکاری فرمانداری های نواحی 9گانه، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و فروشندگان فرآورده های نفتی مستقر در روستاهای استان اجرا می شود.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.