سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"سید زیاد" در نشست تخصصی "بررسی آثار و حمله آل‌سعود به یمن":

انقلاب یمن منطقه را مبهوت کرده است/ در نشست ریاض شرکت نمی‌کنیم

عضو جنبش انصارالله گفت: در نشست ریاض شرکت نمی‌کنیم و لزومی هم برای شرکت در آن نمی‌بینیم؛ عربستان کشور دشمن است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سید زیاد" عضو جنبش انصارالله در نشست تخصصی"بررسی آثار و حمله آل‌سعود به یمن" که در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در نشست ریاض شرکت نمی‌کنیم و لزومی هم برای شرکت در آن نمی‌بینیم؛ عربستان کشور دشمن است.

وی با اشاره به اجابت نشدن خواسته‌های مردم و شروع انقلاب در "یمن" و تلاش منصور هادی برای خنثی سازی این انقلاب و بیداری اسلامی و استفاده از هر مکر و حیله‌ای در این زمینه گفت: عربستان یک حکومت مستقل و مردم‌نهاد را در "یمن" نمی‌خواهد و همیشه به دنبال ایجاد هرج و مرج در این کشور به کمک عوامل خود از جمله منصور هادی است.

سید زیاد افزود: عربستان به دنبال این است که عشایر و طوایف مختلف یمنی را با صرف پول و امکانات به جان یکدیگر بیندازد و بعد از فرار منصور هادی به جنوب و درخواست کمک از سعودی‌ها زمانی که آل‌سعود دید که "انصارالله" کار را به خوبی پیش می‌برد، احساس خطر کردند و یک جنگ را در "یمن" به راه انداختند.

عضو جنبش انصارالله با اشاره به این که عربستان سعی می‌کند تا از حربه دولت قانونی برای سوءاستفاده جهت ضربه زدن به ملت "یمن" استفاده کند، عنوان داشت: سخنان جمال بن‌عمر درباره به نتیجه رسیدن گفتگوی سیاسی آبروی سعودی‌ها را برد و آن‌ها در "یمن" نتوانستد در جنگ هیچ یک از مواضع "انصارالله" را هدف قرار بدهند اما به دنبال این هستند تا یک نارضایتی مردم از "انصارالله" در "یمن" که تبلور مردمی دارد به وجود بیاورند، در حالی که آن‌ها نتوانستند از پیشروی نیروهای مردمی و پاکسازی تروریست‌ها در "یمن" جلوگیری کنند.

وی با اشاره به نشست ریاض یادآور شد: افرادی که در نشست ریاض وجود دارند، نماینده ملت "یمن" نیستند، ثانیاً عربستان یک دشمن است و در باتلاق "یمن" که آمریکا برای او تدارک دیده، گرفتار شده و صد البته حرکت "انصارالله" به نتیجه خواهد رسید و نمونه‌ای برای همه منطقه غرب آسیا خواهد بود.

سید زیاد در پایان از رهبر معظم انقلاب و ملت ایران به عنوان ملتی که از "یمن" دفاع کردند، تشکر کرد و آن را افتخار خود و کشورش دانست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.